Digitaal samenwerken

Efficient digitaal samenwerken en persoonlijk contact.

Online toegang tot de boekhoudsoftware

Het efficient en digitaal beheren van de administratie is de laatste jaren met de nieuwste technologische ontwikkelingen erg eenvoudig geworden. Het internet en de smartphones zijn daarbij onlosmakelijk verbonden. De meeste boekhoudsoftware pakketten hebben online beheer en daarmee staan de deuren open voor flexibel samenwerken, tijdsbesparing, koppelingen met internetbankieren en andere factuurstromen.

Welk boekhoudsoftware u mee werkt is uiteraard afhankelijk van de specifieke wensen en eisen van uw onderneming. Wij werken bij onze klanten met een aantal boekhoudsoftware pakketten en we kunnen ons andere pakketten snel eigen maken.

Wij adviseren onze nieuwe klanten het factuur- en boekhoudprogramma Snelstart vanwege de eenvoud in het gebruik, de uitgebreidde mogelijkheden en de prijs-kwaliteit verhouding. Omdat we veel met Snelstart samenwerken kunnen we dit pakket ook tegen een gereduceerde prijs aanbieden aan onze klanten.

Scannen en imaging

Het digitaal aanleveren van inkoopfacturen, bonnetjes en andere documenten is gemeengoed tegenwoordig. U ontvangt waarschijnlijk de meeste documenten er e-mail en voor de overige papieren documenten zijn er tal van mogelijkheden deze snel en makkelijk te digitaliseren.

Wij zijn enthousiaste gebruikers van de scan-software van Nuance Paperport en Dropbox. Met deze software is de administratie gemakkelijk en efficiënt toegankelijk en makkelijk te ordenen en ontstaat er direct een digitaal, gemakkelijk doorzoekbaar archief. Op deze manier voldoet u direct aan de administratieve bewaarplicht.

Centrale digitale archivering

Alle aan uw administratie verbonden documenten archiveren we compleet digitaal. Hiermee is uw administratie altijd en overal efficiënt toegankelijk en makkelijk te ordenen en ontstaat er direct een digitaal, gemakkelijk doorzoekbaar archief. Op deze manier voldoet u direct aan de administratieve bewaarplicht.

Boekhouden met Snelstart

Daarnaast werken we al jaren met Snelstart, een betrouwbaar en online boekhoudapplicatie. Standaard worden uw bankrekeningen gekoppeld met de boekhouding, wat leidt tot up-to-date informatie.

Efficiency

Door onze werkwijze hebben we steeds de meest actuele en betrouwbare cijfers van uw onderneming paraat. Dit levert veel efficiency op in het opstellen van periodieke rapportages en het samenstellen van de jaarrekening. Ook de fiscale aangiften zijn bij ons in deskundige handen.